0
Iepirkumu grozs Grozs ir tukšs

Bieži uzdotie jautājumi

 

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

 

Kur jūs piegādājat preces?
Mēs piegādājam preces
 visā Latvijas teritorijā.

 

Kāda ir minimālā groza summa?
Minimālā groza summa ir 15 eiro ar PVN.

 

Vai pasūtot preces, tiek piemērota piegādes maksa?
Rīgas pilsētas robežās P
irkumiem par 35 eiro un vairāk piegāde ir bezmaksas.

Piegādes maksa ārpus Rīgas ir atkarīga no Jūsu atrašanās vietas. Ar precīziem izcenojumiem Jūs lūdzu iepazīties sadaļā Veikala lietošanas noteikumi sadaļā Pasūtījumu saņemšana un piegāde.

Visus pasūtījumus bez maksas var saņemt mūsu veikalā – Dzirciema iela 119b, Rīgā.

 

Cik ilgs laiks nepieciešams preču piegādei?
Rīgā mēs piegādājam preces 2 darba dienu laikā. Piegādes termiņi ārpus Rīgas tiek saskaņoti atsevišķi.  Mēs informēsim jūs par precīzu piegādes dienu un laiku pēc pasūtījuma veikšanas uz jūsu norādītajiem kontaktiem. 

 

Kādā diennakts laikā preces tiek piegādātas?
Preces piegādājam darba dienās no
8:00 līdz 17:00. Lūdzu, norādiet adresi, kur varat pieņemt pasūtījumu šajās stundās. Precīzāku laiku ar jums sazināsies piegādes dienā norādītie kontakti. 

 

Kā es varu samaksāt par precēm?
Pēc preču pasūtīšanas jūs par tām varēsit norēķināties, izmantojot Paysera sistēmu un izmantojot elektronisko banku: SEB, Swedbank, Luminor, Citadele,. Ja izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins, pēc kura apmaksas mēs uzsāksim pasūtījuma atlasīšanu. 

 

Vai ir iespējams iegādāties preces uzņēmuma vārdā un saņemt rēķinu?
Ja vēlaties saņemt rēķinu uzņēmuma vārdā, pirkuma otrajā solī Jums piegādes adresē jānorāda uzņēmuma nosaukums. Ievadiet nepieciešamo uzņēmuma informāciju, saglabājiet to un izvēlieties maksājuma un piegādes veidu.

 

Vai ir iespējams iegādāties alkoholu?
Jūs varat iegādāties alkoholiskos dzērienus no 18 gadu vecuma.  Ja pasūtījumā ir alkoholiskie dzērieni, pasūtījums ir jāpaņem tai pašai personai, kura veica pasūtījumu. Saņemot pasūtījumu personai būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.

 

Ko darīt, ja produkta aprakstā nevaru atrast interesējošo informāciju?

Ja jūs neatrodat nepieciešamo informāciju par produktu mūsu sortimentā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu  vai zvaniet mums pa tālruni +371 22 119 999.

 

Vai ir iespējams pievienot preces jau veiktam pasūtījumam?
Jau izdarītu pasūtījumu nevar papildināt.

 

Vai ir iespējams mainīt jau veiktā pasūtījuma adresi, metodi, datumu vai laiku?
Lai mainītu adresi, datumu, laiku, lūdzu, sazinieties pa tālr. +371
22 119 999 vai uz e-pastu:   , ja pasūtījums vēl nav izpildīts, mūsu darbinieki palīdzēs mainīt nepieciešamo informāciju.

 

Kā atcelt pasūtījumu?
Lai atceltu pasūtījumu, kas jau ir veikts un apmaksāts, lūdzu, sazinieties pa tālr. +371 22 119 999. Ja pasūtījums nav izpildīts, mūsu darbinieki palīdzēs atcelt pasūtījumu.

 

Kā tiek piegādāti produkti, kas ātri bojājas?
Ātri bojājošos produktus piegādā automašīnā, kas atbalsta dzesēšanas funkciju.

 

Ko darīt, ja es saņēmu sliktas kvalitātes preces un vēlos tās atgriezt?
Ja izvēlaties piegādi mājās, jūs varat nekavējoties atgriezt nekvalitatīvās preces kurjeram, pirms viņš ir aizgājis. Ja pēc kurjera aiziešanas vai preču savākšanas no E-EUGESTA savākšanas punkta esat pamanījis, ka saņemtās preces ir nekvalitatīvas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: +371
22 119 999  vai e-pastu: ne vēlāk kā 72 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīzā. 

 

Ko darīt, ja es nesaņēmu visas pasūtītās preces vai es saņēmu tādas, kuras es nepasūtīju?
Ja pēc pasūtījuma saņemšanas Jūs konstatējiet, ka esat saņēmuši preces, ko neesat pasūtījuši, lūdzu sazinieties ar mums pa tālruni: +371
22 119 999  vai e-pastu:  . 

 

Saņemtā prece man nav piemērota, kā es varu to atgriezt vai nomainīt?
Jums ir tiesības atteikties no nepiemērotām precēm, kas iegādātas E-EUGESTA.LV interneta veikalā. Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, informējiet mūs pa tālruni: +371 22 119 999  vai e-pastu:  Ar precīziem preču atgriešanas noteikumiem Jūs varat iepazīties sadaļā Veikala lietošanas noteikumi sadaļā Atteikuma tiesības.

 

Cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu atmaksu par nepiegādātām, bojātām vai atdotām precēm?
Pārmaksa par nepiegādātām, bojātām vai atdotām precēm tiek atgriezta 10 darba dienu laikā uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums.

 

Kas ir sīkdatnes?
Sīkfails ir mazs fails, kas tiek nosūtīts uz ierīci, kad lietotājs apmeklē atbilstošu vietni. Ar sīkdatņu palīdzību vietne atpazīst lietotāja ierīci (piemēram, nākamreiz, kad lietotājs apmeklē šo vietni), tādējādi ļaujot lietotājam pārvietoties vietnē un / vai sniegt vietnes īpašniekam noteiktu informāciju par vietnes izmantošanu. .